W obecnych czasach wiele osób zaczyna działać w
Internecie promując swoje produkty, usługi lub poszukując partnerów do
współpracy.
Niestety robią to najczęściej intuicyjnie, bez
odpowiedniej wiedzy i dokładnej strategii.
Aby odnieść sukces, nie można liczyć jedynie na to, że
klienci znajdą nas sami w trakcie poszukiwania sposobu na rozwiązanie swojego
problemu.
W obliczu dużej konkurencji i ogromnej ilości
propozycji na rynku, by osiągać sukces w biznesie trzeba zostać ekspertem,
wyróżnić się i opowiedzieć o sobie światu.
Musimy zaprezentować się swojemu klientowi i to z tej
najlepszej strony.
Klient powinien rozumieć jaką korzyść może otrzymać od
współpracy z nami.
Oczywiście, aby być dobrym w tym, co się robi, potrzeba
czasu i wysiłku. Nikt nie zostaje ekspertem od urodzenia. Nawet jeżeli mamy
jakiś wielki talent lub predyspozycje, trzeba je rozwijać i nad nimi pracować.
To wymaga zaangażowania i samozaparcia.
A nawet kiedy jesteśmy w czymś dobrzy, posiadany wiedzę
i umiejętności, powinniśmy zastanowić czy potencjalni klienci o tym wiedzą i
opracować strategię rozwoju i promowania własnej marki.
Dla osób, które chcą poznać strategię budowania własnej
marki eksperta krok po kroku i zacząć budować swój wizerunek, by przyciągnąć
klientów przygotowaliśmy nowy kurs szkoleniowy„ Jak stworzyć wizerunek eksperta
w ciągu 21dni?”
Pobierz bezpłatny konspekt PDF i skorzystaj z wartościowych wskazówek.
Bardzo dobre porady! Warto część z nich zastosować podczas promowania własnej marki. Mam wrażenie, że często ludzie nie wiedzą, co robić, w tym temacie, dlatego szkolenia dla firm uważam za najbardziej przydatną inicjatywę! Może czas zacząć uświadamiać ludzi, co robić, aby polepszyć marketing ich usług/produktów i ogólnie samej oferty? Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów w rozwoju bloga! :)
OdpowiedzUsuńTo prawda, że skrupulatnie budowany wizerunek eksperta jest pomocny w promocji biznesu. Warto o tym pamiętać i dbać np. o media społecznościowe własnej firmy, a także nasze osobiste konta biznesowe. Dzięki temu dajemy się ludziom poznać z tej bardziej profesjonalnej strony. :) Przyciąga to klientów, a także nowych partnerów biznesowych, którzy potencjalnie chcieliby z nami współpracować.
OdpowiedzUsuń