wtorek, 9 stycznia 2018

Twórz swój wizerumek Eksperta

W obecnych czasach wiele osób zaczyna działać w Internecie promując swoje produkty, usługi lub poszukując partnerów do współpracy.

Niestety robią to najczęściej intuicyjnie, bez odpowiedniej wiedzy i dokładnej strategii.


Aby odnieść sukces, nie można liczyć jedynie na to, że klienci znajdą nas sami w trakcie poszukiwania sposobu na rozwiązanie swojego problemu.

W obliczu dużej konkurencji i ogromnej ilości propozycji na rynku, by osiągać sukces w biznesie trzeba zostać ekspertem, wyróżnić się i opowiedzieć o sobie światu.
 
Musimy zaprezentować się swojemu klientowi i to z tej najlepszej strony.
Klient powinien rozumieć jaką korzyść może otrzymać od współpracy z nami.

Oczywiście, aby być dobrym w tym, co się robi, potrzeba czasu i wysiłku. Nikt nie zostaje ekspertem od urodzenia. Nawet jeżeli mamy jakiś wielki talent lub predyspozycje, trzeba je rozwijać i nad nimi pracować.
To wymaga zaangażowania i samozaparcia.

A nawet kiedy jesteśmy w czymś dobrzy, posiadany wiedzę i umiejętności, powinniśmy zastanowić czy potencjalni klienci o tym wiedzą i opracować strategię rozwoju i promowania własnej marki.

Dla osób, które chcą poznać strategię budowania własnej marki eksperta krok po kroku i zacząć budować swój wizerunek, by przyciągnąć klientów przygotowaliśmy nowy kurs szkoleniowy„ Jak stworzyć wizerunek eksperta w ciągu 21dni?”

Pobierz bezpłatny konspekt PDF i skorzystaj z wartościowych wskazówek.

3 komentarze:

  1. Bardzo dobre porady! Warto część z nich zastosować podczas promowania własnej marki. Mam wrażenie, że często ludzie nie wiedzą, co robić, w tym temacie, dlatego szkolenia dla firm uważam za najbardziej przydatną inicjatywę! Może czas zacząć uświadamiać ludzi, co robić, aby polepszyć marketing ich usług/produktów i ogólnie samej oferty? Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów w rozwoju bloga! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, że skrupulatnie budowany wizerunek eksperta jest pomocny w promocji biznesu. Warto o tym pamiętać i dbać np. o media społecznościowe własnej firmy, a także nasze osobiste konta biznesowe. Dzięki temu dajemy się ludziom poznać z tej bardziej profesjonalnej strony. :) Przyciąga to klientów, a także nowych partnerów biznesowych, którzy potencjalnie chcieliby z nami współpracować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że to jest słuszny kierunek - http://prokadra.pl/a,mclv
    Przerabialiśmy to i wiemy, jak ten cały temat przebiega. Docelowo udało się zrobić swoje i to miało sens. Jak się uczyć, to konkretów.

    OdpowiedzUsuń