czwartek, 4 października 2012

Szkolenie "Dr.Nona" w Radoczy

W dniach 29-30 września odbyło się szkolenie dla Menadżerów i Dyrektorów firmy „Dr.Nona”.

Całe szkolenie było poświęcone jednemu z najważniejszych zagadnień Marketingu Sieciowego „Budowanie sieci dystrybutorskiej”.

Zobacz jak to było…
Grup-Dyrektor Urszula Ślusarczyk przedstawiła różne sposoby poszukiwania klientów i potencjalnych współpracowników. Największe moje zainteresowanie wywołało zagadnienie na temat grup targetowych i pracy z nimi.
Urszula Ślusarczyk
Bardzo pomocne w pracy Menadżera odpowiednie narzędzia pracy. O tym jak skutecznie wykorzystać je opowiedziała Grup-Dyrektor Elżbieta Hałas.
Elżbieta Hałas
Cała grupa z niecierpliwością czekała na wystąpienie Master-Dyrektora Bartka Kowalskiego i z ogromnym entuzjazmem ćwiczyła "komunikacje" i "sprzedaż".
Bartosz Kowalski

Małgorzata Pałetko, Magdalena Jagiela - zwyciężyły w ćwiczeniu "Nawiązywanie kontaktów".
Grup-Dyrektor Magdalena Jagieła przekazała własne doświadczenie w organizacji i prowadzeniu prezentacji, zwracając uwagę na istotne szczegóły.
Magdalena Jagieła
Paweł Samarec, Bartosz Kowalski - ćwiczenie "pokazowe"
Ćwiczenia w parach
Konkursy i zabawa w czasie uroczystej kolacji.
 W drugim dniu szkolenia poruszone zostały tematy "Osobowość lidera", "Kodeks honorowy", "Wizja biznesu i wynagrodzenia za budowanie struktury w firmie "Dr.Nona".
Ćwiczenie "Budowanie siły Lidera"
Ćwiczenia w trójkach
Natalia Samarec - ćwiczenie grupowe
Paweł Samarec
Złoty -Dyrektor Paweł Samarec oprócz dokładnego wytłumaczenia zasad działania marketingu i naliczania bonusów Konsultanckich bardzo szczegółowo przedstawił  cel i podstawy stworzenia "Kodeksu honorowego" w strukturach.
Ludzie Sukcesu!
Myślę, że intensywna dwudniowa praca na szkoleniu w Radoczy przełoży się na  wyniki w budowaniu struktury dystrybutorskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz